Ftp yüklemedeki hizmet numarsını yazarak ftp dosyası tarıyoruz ve bu sayede TTNET binasının yüklediğimiz başvuru ve kimlik belgelerine göre yapacağı işi belirlem.esini sağlıyoruz
Taahhuk ise hizmet numarasını yazarak yazıcıdan talep formu alıyoruz ve iki belgeyi zımbalayıp hazır hale...
Devamını oku
Merhaba, bugün TTS ile müşterinin ad-soyad gibi kısa olarak bilgilerini görmek için Exel'deki müşteri numarasını girip ad ve soyadına bakmak için sisteme giriş yapıp müşterinin ad-soyadını Exel'e yapıştırıyoruz ve bir sonraki işleme geçiyoruz.
Devamını oku
Merhaba, bugün gene stajda SMARTT işiyle uğraştık. Bunun için öncelikle sisteme giriş yapıyoruz. Giriş yaptıktan sonra Sisteme müşteri numarasını ve ad-soyadın ilk iki harfini yapıştırıyoruz. Burada müşteri bilgileri gösteriliyor.Müşteri'nin GSM No ve Adreslerini Exel'e yapıştırıyoruz ve bir...
Devamını oku
Merhaba , bugün de SRV’de uygulamalar yaptım. SRV ‘yi müşteri hakkında bir çok bilgiye ulaşabilir ve yönlendirebiliriz. Mesela müşterinin kullandığı internet hattını belirleyip bunu daha iyi bir hat kullanmaları için imkan sunabiliriz.
SRV_PRO yalnızca...
Devamını oku
Ftp yükleme, talep formundaki hizmet numarsını yazarak ftp dosyası yani kimlik bilgisiyle başvuru belgesi fotoğrafını tarayıp gönderiyoruz.
taahhuk ise hizmet numarasını yazarak yazıcıdan talep formu alıyoruz ve iki belgeyi zımbalayıp hazır hale getiriyoruz.
Devamını oku
Merhaba ,bu hafta FTP yükleme işini yapıyoruz. Ftp yüklemek için hizmet numarasını yazıp çıkan ekranda kimlik bilgilerini girip başvuru belgesi fotoğrafını tarıyoruz. Ftp yükleme çok uzun olması ve uzun işlemler sonucu gerçekleşse de pek zor bir iş değil…
3 Gün Aynı İşi Yaptım.
Devamını oku
SRV_PRO müşteri hakkında tam bilgi edinmemizi ve onlara seçenek sunup yönlendirmemiz için birçok bilgi bulunur.SRV PRO’da müşterinin adı, soyadı, T.C Kimliği, Özel olup olmadığı, müşteri sınıfı şirket mi ev mi olduğunu gösterir.
Bunun dışında ,Müşteri olma yaşını, son güncelleme...
Devamını oku
Merhaba , bugün de SRV’de farklı bir kaç uygulama yaptım. SRV ‘yi müşteri hakkında bir çok bilgiye ulaşabilir ve yönlendirebiliriz. Mesela müşterinin kullandığı internet hattını belirleyip bunu daha iyi bir hat kullanmaları için imkan sunabiliriz.
...
Devamını oku
CRM, kapsamlı bir sistemdir. En basitinden, sisteme girerken bir hata yapıldığında en son Deneme Zamanını, Son giriş zamanını,Giriş İp’sini vb.birçok farklı ve geniş bilgileri gösterir.
Bunun dışında Yeni kayıt olma, Abonelik özeti, Şirketler veya kişisel girişler için 2 bölüme ayrılmıştır.Bireysel...
Devamını oku
Merhaba , bugün de CRM’den farklı bir kaç şey yaptık. CRM ‘yi müşteri hakkında detaylı bilgi edinmemiz için kullanıyoruz.Yani SMARTT’ın daha kapsamlı olan bölümü. CRM’yi de çok kullanıyoruz.Ama TTS ve SMARTT’Tan tek farkı daha yavaş çalışma sistemi olmasıdır.Ayrıca CMS'de sonucu göstermeme gibi bir...
Devamını oku