Merhaba, bugün stajda SMARTT işini yaptım. Bunun için öncelikle bize verilen şifre ile sisteme giriş yapıyoruz. Giriş yaptıktan sonra sistemdeki ekranda müşteri numarasını ve ad-soyadın ilk iki harfini kopyalayıp yapıştırıyoruz. Burada müşteri bilgileri...
Devamını oku
Merhabalar, bugün stajda Datakar çıkardık.İlk olarak TTNET Portalı'na giriş yapıyoruz.Exel'i açıyoruz Müşteri Numarasını TTNET Portalındaki Numarasına yapıştırıyoruz. Ardından ARA'ya tıklıyoruz. Çıkan sonuçta Exel'deki Cihaz Seri Numarasının aynısı olan TTNET Portalındaki Seri Numarasındakine...
Devamını oku
Merhaba, bugün stajda farklı yerde farklı iş yaptım. İlk olarak bize verilen "Talep Formu" veriliyor.
Bu formda müşteri ile ilgili her şeye ulaşabilirsiniz. Bize verilen şifre ile ilk giriş yapıyoruz, sonra Müşteri İşlemlerinden Bireysel Müşteri İşlemlerini seçiyoruz.
Servis Hizmet...
Devamını oku
Merhaba arkadaşlar bugün stajda bir iş üzerine yoğunlaştık. SMARTT üzerine...
SMARTT İşi bildiğiniz üzere GSM ve ADRES'e bakmaya yarıyor. Öncelikle Key verilen şifre ile giriş yapıyoruz, ardından Exel'i açıyoruz ve Müşteri Numarasını Key ekranındaki sisteme kopyalayıp yapıştırıyoruz....
Devamını oku
Merhabalar, bugün CRM işiyle uğraştık.Öncelikle CRM ekranına giriş yapıyoruz Exel'i açıyoruz ve Exel'deki Hizmet Numarasını kopyalayıp CRM ekranındaki Servis hizmet numarasına yapıştırıyoruz .Müşteri numarasını kopyalıyoruz, ARA 'ya tıklıyoruz. Ekranda ilk müşteriye tıkyalıp Detay'ın...
Devamını oku
Merhaba, bugün SRV PRO’da müşterinin ad-soyadına veya şirketin ismine baktım.SRV PRO müşteri hakkında çok kapsamlı bilgiler içeren bir ekrandır. Örneğin Müşterinin hesabının aktif olup olmadığını bile görmemizi sağlıyor. Sisteme girdikten sonra exel'deki müşteri No'sunu çalışma ekranına...
Devamını oku
Merhaba , bugün de CRM’den farklı bir kaç uygulama yaptık. CRM ‘de yapılanlar SMARTT’a göre müşteri hakkında daha detaylı bilgilere ualaşabiliyoruz.
Örneğin sisteme girerken bir hata yapıldığında en son Deneme Zamanını, Son giriş zamanı vb.birçok farklı ve geniş bilgileri gösterir.
3 Gün...
Devamını oku
Bu bir örnek olay anlatımıdır. Açıklamaları istediğiniz gibi düzenleyebilir veya bütün olayı kaldırabilirsiniz.
Devamını oku
Merhaba, bugün SRV PRO'da çalıştık. SRV PRO’da müşterinin adı, soyadı, T.C Kimliği, Müşteri olarak Özel olup olmadığı, gibi bilgileri gösterir.
Bunun dışında müşterinin hangi İnternet kampanyasından yararlandığı, müşterinin kaydının aktif olup olmadığı gibi müşteriye ait birçok seçenek...
Devamını oku
XDSL ile Kayıt girerek müşterilerin kargodan gelen ürünleri iletildi veya olumsuz iletildi olarak sonuçlandırıyoruz.
Devamını oku